Zapisz się do Newslettera i bądź na bieżąco z najnowszymi ofertami.
Zaloguj się

Zapytanie o wycenę

Nowy koszyk 0

Aktualizacja Resolume 7.16

Aktualizacja Resolume 7.16

Aktualizacja Resolume 7.16  | Kolory Efektów,  Ulepszone renderowanie tekstu i wiele więcej

Możesz teraz pokolorować swoje efekty w Arena & Avenue! Jest to przydatne, gdy masz długą listę efektów w swoich kompozycjach. Ulepszono renderowanie tekstu w Arena, Avenue i Wire, możesz teraz renderować kontury tekstu i poświaty. W Wire pojawiły się 4 nowe węzły: Quantize, Normalize, Element i Video Sampler. Możesz teraz kopiować i wklejać obrazy w Wire. W aplikacji Wire pojawiły się dwa nowe skróty klawiszowe: Command+Shift+R do zmiany nazwy węzła oraz Command+J do szybkiego łączenia węzłów. Ponadto kliknięcie wejścia na pulpicie nawigacyjnym powoduje teraz wybranie węzła w patchu.

Kolory efektów
Podobnie jak w przypadku kolorowania klipów, warstw, grup i decków, można teraz kolorować efekty, aby łatwiej je od siebie odróżnić. Jest to szczególnie przydatne, gdy używasz wielu efektów w swoich kompozycjach. Wystarczy kliknąć prawym przyciskiem myszy nagłówek efektu, aby wybrać odpowiedni kolor. Czy wiesz, że możesz także zmienić nazwę efektu?

Ulepszenia renderowania tekstu
Nie tylko możesz teraz używać czcionek i niektórych stylów, które wcześniej nie działały, ale możesz także renderować kontury tekstu, wewnętrzną poświatę, zewnętrzną poświatę, a po połączeniu tych dwóch uzyskasz efekt neonu. Te nowe opcje można znaleźć w źródłach i efektach Arena & Avenue Text Block i Text Animator, a także w węźle Wire Text Render.

Kopiowanie i wklejanie obrazów
Aby szybko wprowadzić obrazy do patcha, możesz teraz wkleić je bezpośrednio do Wire. Wystarczy nacisnąć Command+v po skopiowaniu obrazu z dowolnego miejsca, a zostanie utworzony węzeł obrazu z tym obrazem. Aby szybko skopiować klatkę z patcha, możesz teraz kliknąć prawym przyciskiem myszy na monitorze, aby ją skopiować. Obecnie dodajemy tę funkcję do Arena & Avenue, więc spodziewaj się jej w następnej wersji...

Nowe węzły
Węzeł Quantize kwantyzuje przychodzącą wartość lub teksturę. Pozwala to na kwantyzację sygnału w dyskretnych krokach. Węzeł Normalize robi to, co mówi, normalizuje wartości zmiennoprzecinkowe. Węzeł Element pobiera pojedynczy element z typu, który ma wiele elementów. Na przykład, aby wyodrębnić pojedynczy kanał z Texture2d RGBA lub pojedynczy element z Float 2/3/4. Sprawdź ich przykładowe łatki, aby zobaczyć, jak działają. Węzeł Video Sampler umożliwia próbkowanie pliku wideo w określonym czasie za pomocą wlotu Phase, który przyjmuje wartość od 0 do 1, aby przewijać wideo.

Nowe skróty
Aby szybko połączyć wiele węzłów z tym samym głównym gniazdem w węzeł Join, wystarczy je zaznaczyć i nacisnąć Command+J. Ogromna oszczędność czasu! Aby zmienić nazwę węzła bez dotykania myszy, wystarczy nacisnąć Command + Shift + R, aby zmienić nazwę węzła.

Lista poprawek dla Arena, Avenue i Alley
- #18530 Przewijanie do nowo utworzonego urządzenia w bibliotece
- #19089 Alley zawiesza się przy wyjściu z włączoną wylewką
- #19100 Nakładający się tekst pokazuje mały kontur w bloku tekstowym Arena
- #19342 Szum na początku przełączania klipów audio
- #19363 Wtyczka juicebar Frameboy przestała wyświetlać zawartość w wersji 7.15

Lista poprawek
- #15571 Węzeł losowy - dodano typ logiczny i całkowity
- #18951 Renderer 2D - dodanie trybu mieszania
- #19199 Kliknięcie wejścia w dashboardzie wybiera węzeł w patchu
- #19219 Dodanie atrybutu interpolacji do opóźnienia
- #19249 Wejścia atrybutów nie powinny zezwalać na połączenia sygnałów
- #19396 Awaria Otwieranie przykładów odtwarzacza wideo powoduje awarię Wire
- #19250 Kopiowanie i wklejanie / powielanie wielokrotnego wyboru węzłów wejściowych miesza automatyczną numerację
- #19368 Rectangle 2d z wieloma instancjami powinien oferować Mesh2D jako sugestię połączenia
- #19062 Cofnięcie zniszczenia węzłów wejściowych nie umieszcza ich z powrotem w tym samym miejscu
- #17961 Shader ze strony ISF może kompilować się z błędami w Wire
- #19654 Węzeł ISF nie obsługuje dodatkowych przebiegów renderowania

 

 

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą: https://trade2.mediam.com/producent=resolume/produkty,2

Pliki cookies

Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na ich użycie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron. W ustawieniach znajdziesz listę pozostałych, których wykorzystanie możesz kontrolować. Aby dowiedzieć się więcej sprawdźPolitykę prywatności.

Wymagane pliki cookies

Są niezbędne do zapewnienia prawidłowego działania naszej strony, dlatego nie wymagają Twojej zgody. Dzięki danym z tych plików możliwe jest poruszanie się po stronach oraz zapewnienie ich funkcjonalności. Służą także do zapewnienia Ci bezpieczeństwa, a także do wykrycia ewentualnych błędów w naszej witrynie.

Analityczne pliki cookies

Informacje z tych plików pozwalają nam na gromadzenie danych analitycznych, które ułatwiają nam poznanie statystyk korzystania z naszej witryny. W efekcie dowiadujemy się, co zmodyfikować i jakie treści rozwijać, aby strona działała jeszcze wydajniej i lepiej odpowiadała Twoim potrzebom. Informacje te przetwarzane są w postaci zanonimizowanej.

Społecznościowe pliki cookies

Te pliki cookies zapewniają dostosowanie treści, które przeglądasz w naszej witrynie, do Twoich zainteresowań. Zapewniają zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności. W efekcie otrzymasz treści, które są lepiej dla Ciebie wyselekcjonowane. Stosujemy również funkcje interaktywne w celu popularyzacji strony z wykorzystaniem serwisów społecznościowych.

Reklamowe pliki cookies

Obserwujemy, co przeglądasz i o czym czytasz na naszej stronie po to, aby lepiej dopasować do Ciebie wyświetlane reklamy. Dzięki temu my oraz nasi partnerzy wyświetlamy dla Ciebie przede wszystkim te reklamy, które są związane z Twoimi interakcjami z naszą witryną, a także są zgodne z Twoimi zainteresowaniami.