Zapisz się do Newslettera i bądź na bieżąco z najnowszymi ofertami.
Zaloguj się

Zapytanie o wycenę

Nowy koszyk 0

CAPTURE 2023 Quartet

Przeglądasz ofertę archiwalną
  • Podatek VAT
    23,00%
  • Kod EAN
    3000000017531
  • Wysokość
    0 cm
  • Długość
    0 cm
  • Szerokość
    0 cm
  • Opis towaru
  • Cechy towaru
  • Dodaj do porównaniaPorównaj
Dodano do listy porównania
Możesz dodać od 2 do 4 produktów
Możesz dodać maksymalnie 4 produkty
Przejdź do porównywania

Opis towaru

Licencja Capture Quartet

 

Linie: 4

Lokalne wideo: 4

Przesyłanie strumieniowe wideo: 4

Źródła lasera: 4

 

 

 

Co nowego w Capture 2023?

W Capture 2023 wprowadziliśmy nowe funkcje, ale także przeprojektowaliśmy istniejące, aby były mniej zależne od systemu operacyjnego, dając większą kontrolę aplikacji i użytkownikowi, zwiększając dokładność, przewidywalność i szybkość.

 

Obecnie możliwe jest eksportowanie wszystkich wykresów i raportów jednym kliknięciem, bezpośrednio do pliku PDF, bez konieczności instalowania drukarki. Rozmieszczenie wstawek, krawędzie i marginesy wykresów można skonfigurować z wyprzedzeniem, aby uzyskać gwarantowany efekt końcowy. Przenieśliśmy się również na nasz własny selektor kolorów zarówno dla systemu Windows, jak i macOS, a także poprawiliśmy wszystkie okna dialogowe i listy właściwości w zakładce projektowania. Dzięki edytorowi skrótów klawiaturowych możesz skonfigurować wszystkie skróty, aby dopasować je do swojego stylu pracy. Aplikacja wykorzystuje procesory wielordzeniowe przy otwieraniu, importowaniu i zapisywaniu projektów, co przyspiesza proces.

 

W przypadku renderingu przeszliśmy na precyzyjne timery w Windowsie i zoptymalizowaliśmy obsługę stanów na Macu. Jakość cieni została drastycznie poprawiona i wprowadziliśmy tła HDRI. Wizualizacja rur pikselowych jest bardziej realistyczna, wraz z wieloma flagami mrozu, migawkami kadrowania z wykrywaniem kolizji i innymi usprawnieniami dotyczącymi oprzyrządowania.

 

Wreszcie, serwer OSC umożliwia kontrolę kamer i innych właściwości widoku, a sACN obsługuje odkrywanie linii i wybieranie określonego zakresu wsród 512 linii.

 

 

Projekt

 

Interfejs użytkownika

 

Edytor skrótów klawiaturowych. Modyfikacja skrótów klawiaturowych dla poleceń w opcjach. Przydzielono również kilka nowych skrótów klawiaturowych dla typowych operacji.

Nowe menu Navigate. Zapewnia ulepszoną nawigację klawiaturową do okien i zakładek.

Próbnik kolorów. Selektor kolorów RGB/HSV z wbudowaną paletą, który wcześniej był używany tylko na Macu, jest teraz używany również na Windowsie - z dodatkową możliwością przechowywania do 12 niestandardowych kolorów, które są zapisywane w projekcie.

Rozdzielczości tekstur. Załaduj dowolne obrazy o wysokiej rozdzielczości dla projektów, gobosów, wykresów lub materiałów. Silnik renderujący zmniejsza wewnętrznie rozdzielczość obrazu, jeśli jest to konieczne i zgodne z ograniczeniami karty graficznej.

Nowa edycja właściwości. Nowa implementacja listy właściwości.

Wyjście z pełnego ekranu na Macu podczas importowania modeli. Na komputerach Mac, jeśli główne okno jest w trybie pełnoekranowym, gdy otwiera się okno Importuj model, główne okno jest najpierw wyłączane z trybu pełnoekranowego, aby ułatwić przeciąganie i upuszczanie.

Wyłączenie wizualizacji HDR. Została dodana opcja wyłączająca użycie HDR. Dobre do testów, zobaczenia na ekranie tego, co wyrenderowałbyś w SDR i oszczędzania baterii w laptopach.

Oferowanie "nie pytaj ponownie" w ostrzeżeniu o ustawieniach TDR. Okno dialogowe ostrzegające użytkownika o zmianie ustawień TDR posiada teraz opcję "Nie pokazuj tego ostrzeżenia ponownie", aby zapobiec jego powtarzaniu. Ustawienia można nadal zmieniać w opcjach, tak jak dotychczas.

 

Wybór i grupy

 

Usprawnienia w wybieraniu według typu fixtury. Polecenie obejmuje teraz również panele (jako że sortowane są one w zakładce fixtury w bibliotece), a także poprawnie obsługuje generyczne fixtury o zmienionych przez użytkownika nazwach (poprzez wybranie fixtury tej samej marki i nazwy).

Wybierz według lokalizacji. Polecenie "Wybierz według położenia fixtury" zostało zmienione na polecenie "Wybierz według położenia", które działa na wszystkich obiektach z właściwością położenia.

Modyfikator klawiatury pozwalający na wybranie niezaznaczalnych obiektów . Klawisz Tab może być przytrzymany podczas zaznaczania, aby wybrać obiekty w niezaznaczalnych warstwach.

Grupowanie obiektów wchodzących w skład scen. Gdy obiekty wchodzące w skład scen są grupowane, nowa grupa jest również włączana do scen i dziedziczy informacje o położeniu po zgrupowanych obiektach.

Lokalizacja grupy. Grupy mają teraz także właściwość lokalizacji i świadomość lokalizacji.

 

Interoperacyjność

 

Import trybu Highlight Fixture. Podczas importu urządzeń z MVR, CSV/TSV lub przez CITP, mapowanie urządzeń jest wykonywane dla kombinacji urządzenie + tryb i pozwala na wybór pożądanych trybów urządzeń podczas importu.

Import trybu oprzyrządowania MVR. Jeśli pliki GDTF są obecne w importowanych plikach MVR, wtedy nazwa trybu i informacja o liczbie kanałów DMX jest odczytywana z GDTF w celu zachowania prawidłowych trybów osprzętu.

Import i eksport MVR. Capture i GDTF używają różnych konwencji dla współrzędnych urządzenia. Jest to teraz kompensowane podczas importu i eksportu.

Opcje importu modelu. Opcje importu modelu są teraz zapamiętywane i zapisywane w pliku projektu.

Wybór filtra w oknie importu modelu. Okno importu modelu ma teraz rozwijane menu, które pozwala wybrać filtr podczas importu z innego projektu Capture.

Importowanie ścieżek modelu. Linie są teraz tworzone w razie potrzeby dla ścieżek urządzeń, jeśli brakuje ich podczas importu modelu.

Dodano opcję lini sACN. Opcja konfiguracji zakresu uniwersów, do 512 w sumie. Domyślny zakres został zaktualizowany do 1...16 z 64. Nowa opcja, aby włączyć wykrywanie linii.

Compulite VC. Teraz możliwe jest skonfigurowanie do 64 linii Compulite VC w opcjach.

Wyłączenie łącza konsoli . Automatyczne połączenie konsoli może być wyłączone w opcjach.

 

Ulepszenia

 

Ulepszenia dialogów. Kilka często używanych okien dialogowych zostało przeprojektowanych w celu poprawy nawigacji za pomocą klawiatury.

Poprawiona wydajność otwierania i importowania modeli. Otwieranie plików projektów jest szybsze dzięki lepszemu wykorzystaniu wielu rdzeni podczas przygotowywania danych dla GPU.

Poprawiona wydajność zapisywania. Zapisywanie plików projektów jest teraz znacznie szybsze, ponieważ kompresja jest wielowątkowa.

Kapitalizacja w edytorze tłumaczeń. Edytor tłumaczeń próbuje teraz wykryć błędy w kapitalizacji. Działa to tylko dla alfabetu łacińskiego, cyrylicy i greki.

 

Dokumentacja

 

Raporty

 

Eksport raportów do pliku PDF. Raporty mogą być teraz eksportowane bezpośrednio do pliku PDF. Wiele raportów może być eksportowanych do tego samego pliku PDF. Podgląd raportu pokazuje teraz rzeczywisty układ papieru. Ten sam układ strony jest teraz używany zarówno dla raportów, jak i wykresów. Nowe wykresy mogą być teraz tworzone, nawet jeśli nie ma drukarki lub nie jest ona zainstalowana. (Ani wykresy, ani raporty nie mogą być drukowane bezpośrednio na drukarce - dostępny jest tylko eksport do PDF).

Eksport dokumentacji. To nowe polecenie w menu Plik umożliwia eksportowanie zarówno raportów, jak i wykresów do jednego pliku PDF.

Pozycje raportów o osprzęcie. Pozycje raportów mogą być teraz ustawione tak, aby były wymienione w tabelach mocowań dla raportów. Mogą być również patchowane, a liczba używanych kanałów DMX jest dostępna jako właściwość.

Jednostki eksportu danych fixtury CSV. Jest teraz możliwe wybranie pomiędzy metrami i calami dla współrzędnych urządzeń w eksporcie danych CSV urządzeń. Współrzędne urządzeń nie są już eksportowane w mieszanych jednostkach.

 

Wykresy

 

Podkłady wykresów. Wykres może być teraz zawarta w innej działce jako podkład. Ułatwia to ponowne użycie takich rzeczy jak nagłówki działek pomiędzy wykresami.

 

Porządkowanie symboli kluczy wykresów . Okno dialogowe konfiguracji zostało przeprojektowane i umożliwia teraz ręczną zmianę kolejności symboli wykresów za pomocą przeciągania i upuszczania.

Umieszczanie wstawek na wykresie. Właściwości lokalizacji lewego górnego rogu oraz szerokości i wysokości wstawek są teraz dostępne do kontroli i edycji.

Przyciąganie krawędzi i marginesów wykresu. Elementy wykresów są teraz przyciągane do krawędzi i marginesów wykresu.

Więcej stylów współrzędnych symboli wykresów. Symbole wykresów, takie jak punkty olinowania, mogą teraz pokazywać swoje współrzędne jako X, Y, Z, XY i YZ.

Adnotacje dotyczące ostrości, filtrów i gobo. Tekst na wykresie, oznaczający informacje o ostrości, filtrze i gobo, jest teraz ruchomą adnotacją.

 

Wizualizacja

 

Kamery

 

Serwer OSC. Capture obsługuje teraz zdalne sterowanie widokiem i zmiany pozycji kamery przez OSC.

Opcje widoku w okienku kontrolnym. Opcje widoku korekty ekspozycji i barwy zostały dodane do okienka kontrolnego z suwakiem. Dodano także przycisk z łączem "Więcej...", który przenosi do kategorii Widoki na karcie Projektowanie.

 

Rendering

Oświetlenie oparte na obrazach HDRI . Panoramiczne obrazy HDR dodają do sceny zarówno tło, jak i realistyczne oświetlenie.

Zwiększona jakość cieni. Cienie wyglądają wyraźniej i dokładniej. Cienie opraw dookólnych wyglądają wyraźniej i dokładniej. Ogólnie zwiększona jakość cieni zarówno w renderach jak i wizualizacji (w zależności od aktualnych ustawień wizualizacji).

Renderowanie obrazów w wysokim zakresie dynamicznym. Obrazy mogą być teraz renderowane w HDR do PNG i AVIF.

Optymalizacja wizualizacji. Zrezygnowano z oddzielnego wątku renderowania w systemie Windows. Przechodzimy na precyzyjne timery w systemie Windows. Wsparcie dla celów renderowania bez pamięci na Macu. Zoptymalizowano obsługę stanu na komputerach Mac. Ogólne optymalizacje mapy cieni.

Przeprojektowane ustawienia wizualizacji . Interfejs jest teraz lepiej dopasowany do bazowej technologii i mniej zachęca do wyłączenia adaptacyjnej jakości renderingu.

Opcje renderowania filmów. Opcje renderowania filmów są teraz zapamiętywane i zapisywane w pliku projektu.

 

Fixtury

 

Wizualizacja tuby pikselowej. Tuby pikselowe teraz oświetlają swoje otoczenie i mają właściwy kształt powierzchni emisyjnej.

Multiple frost flags. Wizualizacja i kontrola wielu frostów w oprawach takich jak Elation Artiste Monet.

Rotatory DMX. Zwiększono maksymalny zakres rotacji z 720 do 3600 stopni.

Asymetryczne pixel pitch paneli LED. Asymetryczne podziały pikseli paneli LED mogą być teraz wizualizowane.

Asymetryczne barndoory. Gdy barndoory są używane jako zewnętrzne akcesoria dla asymetrycznie ukształtowanej oprawy z kwadratowym otworem, takiej jak Elation KL Panel XL, barndoory przyjmują teraz prawidłowy kształt.

Framing shutters. Wizualizacja może lepiej respektować rzeczywiste ograniczenia frame shutterów, jeśli dostępne są bardziej szczegółowe dane biblioteczne. W szczególności:

-Uszanowanie maksymalnego kąta ramki w systemach A/B.

-Uwzględnienie mechaniki antykolizyjnej w systemach dwupłaszczyznowych, gdzie każda ramka może sięgać poza środek wiązki.

-Przegląd marginesów antykolizyjnych w dwupłaszczyznowych systemach migawkowych. Tzn. niemożność pełnego zaciemnienia wiązki, gdy klatki obu stron są w pełni wsunięte.

Efekt Bloom i ulepszenia przysłony. Renderowanie przysłon i efektu bloom pozostaje teraz wierne kolorowi światła. Zmniejszono także maksymalną moc efektu bloom.

 

design

 

Projektowanie z Capture

Bez względu na to, czy chcesz stworzyć prosty szkic 2D, czy też pełnowartościowy projekt 3D, w programie Capture znajdziesz odpowiednie rozwiązanie. Wypróbuj tyle urządzeń, ile potrzebujesz, w różnych pozycjach zawieszenia i z gobosami. Łatwo dostosuj się do wszelkich zmian w scenografii lub nagłych nowych ograniczeń. Zrób jeszcze więcej dzięki imponującym możliwościom importu modeli 3D w programie Capture i doskonałej integracji z innymi produktami do sterowania i projektowania oświetlenia.

 

Innowacyjne narzędzia projektowe

Potężny panel sterowania w połączeniu z grupami urządzeń do łatwego wyboru urządzeń sprawia, że konceptualizacja staje się prosta.

Specjalne narzędzie płaszczyzny ogniskowania pomaga zaplanować równomierne pokrycie.

Nasza koncepcja filtrów pozwala na uporządkowanie projektu według warstw i uniwersów DMX.

 

import

 

Import i eksport modeli

Gdy wbudowane formy parametryczne nie wystarczają, można importować modele 3D z szerokiego wyboru formatów plików 3D, w tym glTF, SketchUp, DWG, Cinema 4D.

Capture obejmuje podejście Physical-Based Rendering do materiałów, zapewniając najwyższy możliwy poziom realizmu w interakcji z oświetleniem.

Pełna lista formatów plików obsługiwanych podczas importu i eksportu modeli znajduje się w tabeli specyfikacji na dole tej strony.

 

 

input

 

Łączność

Capture obsługuje szeroką gamę protokołów sieciowych i metod komunikacji z konsoletami oświetleniowymi i innymi systemami sterowania.

Dzięki naszemu własnemu rozszerzeniu protokołu CITP możesz wymieniać wartości DMX dla ogniskowania, pełną ścieżkę z fixturami osprzętu i wiele więcej z konsolami oświetleniowymi.

 

visualisation

 

Oświetlenie

Wybieraj spośród szerokiej gamy urządzeń.

Capture obsługuje konwencjonalne i ruchome światła, ale także scrollery, projektory laserowe i wideo, tuby LED i wiele innych.

Dzięki naszej wiodącej w branży obsłudze szybkich bibliotek AtlaBase, nie pominięto żadnej fixtury!

 

Kontrola ruchu

Do sterowania obiektami w Capture można używać DMX oraz dedykowanych protokołów sterowania ruchem, takich jak PosiStageNet i Blacktrax RTTrP.

 

led_panels

 

Panele LED

Capture symuluje panele LED z dokładnością do odpowiedniego skoku pikseli. Biblioteka zawiera wszystkie panele LED dostępne na rynku, zarówno stałe jak i półprzezroczyste.

 

Efekty specjalne

Włączaj do swoich projektów efekty specjalne oparte na cząsteczkach, takie jak płomienie, woda i strumienie CO2.

Wszystkie one mogą być sterowane za pomocą DMX w kilku różnych trybach łączących wyjście i ruch na różne sposoby.

 

Specyfikacje związane z projektowaniem

 

Formaty importu plików modeli:

glTF

DWG/DXF

MVR

Cinema 4D

SketchUp

OBJ

3DS

Formaty eksportu plików modelowych:

DWG/DXF

glTF

MVR

Formaty importu plików danych:

CSV

CSV, ETC EOS flavour

Formaty eksportu plików danych:

CSV

XML dla Hog

XML dla grandMA 2

Urządzenia USB:

3Dconnexion Space Mouse

 

intro

 

Dokumentacja jest łatwa

Wspaniałe wydruki i raporty są dostępne w programie Capture za jednym kliknięciem! Zmiany w projekcie są natychmiast odzwierciedlane w Twoich wydrukach i raportach. Informacje o powierzchni, takie jak ścieżki, filtry, gobosy i inne akcesoria, pojawiają się automatycznie dla wszystkich typów urządzeń.

Dokumentacja Capture jest przejrzysta i łatwa do odczytania, z szeroką gamą opcji konfiguracyjnych, które dają Ci pełną kontrolę. Jedyne czego brakuje to Twój indywidualny styl!

 

plots

 

Wykresy

Twórz dowolną liczbę wykresów w różnych rozmiarach i z różną zawartością. Wszystkie wstawki oferują wiele możliwości konfiguracji, od rozmiarów i kolorów tekstu po filtry, które dyktują, co ma być zawarte w widokach.

Łatwe jest także kopiowanie zawartości pomiędzy wykresami. Koncepcja podkładu ułatwia pracę z szablonami wykresów.

 

Nagłówki wykresów

Zacznij od jednego z szablonów nagłówków, które są dostępne w zestawie. Rozdziel je, zmień ich układ i dostosuj do swoich potrzeb.

Zestaw specjalnych słów kluczowych pozwala na centralną edycję kluczowych informacji współdzielonych przez wszystkie wykresy i raporty.

 

reports

 

Raporty

Dzięki naszym gotowym szablonom raportów możesz zacząć działać. Dostosuj kolumny, sortowanie, grupowanie i filtrowanie zgodnie z wymaganiami.

Oprócz fixtur, raporty Capture obejmują również grupy fixtur, punkty mocowania i informacje o okablowaniu.

 

plots

 

Eksport do pliku PDF

Dokumentacja jest przeznaczona do udostępniania!

Zarówno wykresy, jak i raporty mogą być eksportowane bezpośrednio do pliku PDF, pojedynczo lub razem jako pakiet dokumentów w jednym pliku PDF.

 

Tryb pomiarowy

Dedykowany tryb pomiarowy jest idealny do szybkiego pozycjonowania i jednorazowych pomiarów.

Można go również użyć do szybkiego dodania wymiarów do swoich wykresów.

 

plots

 

Niestandardowe symbole wykresów

Capture posiada bogatą bibliotekę symboli utrwalających i informacyjnych. Można również importować własne symbole przy użyciu formatu SVG.

Zaimportowane symbole mogą być użyte do mocowania lub jako samodzielne obiekty. Symbole są domyślnie wyśrodkowane, ale można również dodać przesunięcie w pionie.

 

visualisation

 

Wizualizacja

 

Wprowadź do swojej wizualizacji oświetlenie, media i ruch. Wyjątkowa dokładność kolorów i niesamowita wydajność naszego silnika renderującego zrobi na Tobie wrażenie od razu! Dzięki kompletnej bibliotece opraw oświetleniowych, kratownic, paneli LED i projektorów wideo masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zrealizować swoje pomysły. Po zakończeniu projektu możesz go wyrenderować do wysokiej jakości plików graficznych i wideo. Możesz również wyeksportować unikalne, samodzielne prezentacje Capture, które zapewniają pełną interaktywność z projektem.

 

Rendering oparty na fizyce

Projektowanie oświetlenia polega na interakcji światła z opraw z materiałami na planie.

Capture wykorzystuje model materiałowy PBR z obsługą kilku tekstur właściwości, w tym metalicznych, chropowatości, normalnych i alfa. Jako pierwszy w branży możesz nawet pracować z materiałami fluorescencyjnymi.

Każda zaimportowana sceneria może zostać wzbogacona o materiały PBR.

 

renders

 

Rendery

Twórz wysokiej jakości rendery offline w dowolnym momencie, opatrzone znakiem wodnym z Twoim logo i informacjami o projekcie.

Dzięki nagrywaniu migawek filmowych zawierających DMX, media i ruch możesz renderować filmy w rozdzielczości do 4K 60fps.

 

cross platform

 

Prezentacje

Udostępnij swój projekt, eksportując interaktywną prezentację projektu Capture innym osobom, które nie mają Capture, w systemie Windows lub macOS.

W prezentacji można przeglądać migawki projektowe i oglądać je pod różnymi kątami.

 

reflections

 

Refleksy

Dodanie powierzchni planarnej z odbiciami to sposób na zwiększenie realizmu wizualizacji.

Capture obsługuje odbicia na płaskich powierzchniach poprzez połączenie płaszczyzny odbicia z gładkim materiałem.

 

HDR

Capture obsługuje i w pełni wykorzystuje monitory HDR po wyjęciu z pudełka.

Korzystając z najnowszego dynamicznego mapowania tonów z ACES, Capture automatycznie dostosowuje wrażenia HDR do maksymalnej jasności Twojego wyświetlacza.

W systemie macOS, Capture obsługuje również renderowanie migawek filmowych do HDR.

 

Specyfikacja związana z wizualizacją:

 

Urządzenia do przechwytywania wideo:

Dowolne ze sterownikami dla systemu Windows (Media Foundation)

Dowolne ze sterownikami dla systemu macOS

Protokoły Ethernet DMX:

Art-Net

CITP

Compulite VC

Łączność z wizualizerami High End Hog:

ETC Net 2

MA-Net2 (tylko Windows, oprogramowanie MA w wersji 2.9+)

MA-Net3 (grandMA3 viz-key)

sACN

Urządzenia DMX USB:

EntTec DMX USB Pro

EntTec DMX USB Pro Mk2

Strumieniowe protokoły multimedialne wideo:

NewTek NDI

CITP/MSEX

Green Hippo HMap 3

Protokoły multimedialne dla laserów strumieniowych:

CITP/CAEX

LaserAnimation

Pangolin Beyond

Protokoły śledzenia ruchu:

Blacktrax RTTrP

Kinesys K2

PosiStageNet

Protokoły sterowania kamerą:

OSC

 

Dla instytucji edukacyjnych

Instytucje edukacyjne mogą korzystać z jednej licencji dowolnej edycji na nieograniczoną liczbę stanowisk w jednej lokalizacji. Warunkiem skorzystania z tej oferty jest zakup licencji na adres e-mail instytucji edukacyjnej oraz powiadomienie nas o tym fakcie e-mailem. Twoja instytucja musi być szkołą średnią, college'em, uniwersytetem lub szkołą zawodową akredytowaną przez państwo.

Cechy towaru

  • Podatek VAT
    23,00%
  • Kod EAN
    3000000017531
  • Wysokość
    0 cm
  • Długość
    0 cm
  • Szerokość
    0 cm

Opinie

Masz ten towar?
Aby dodać opinię i ocenić towar musisz być zalogowany.
star star star star star
Pliki cookies

Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na ich użycie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron. W ustawieniach znajdziesz listę pozostałych, których wykorzystanie możesz kontrolować. Aby dowiedzieć się więcej sprawdźPolitykę prywatności.

Wymagane pliki cookies

Są niezbędne do zapewnienia prawidłowego działania naszej strony, dlatego nie wymagają Twojej zgody. Dzięki danym z tych plików możliwe jest poruszanie się po stronach oraz zapewnienie ich funkcjonalności. Służą także do zapewnienia Ci bezpieczeństwa, a także do wykrycia ewentualnych błędów w naszej witrynie.

Analityczne pliki cookies

Informacje z tych plików pozwalają nam na gromadzenie danych analitycznych, które ułatwiają nam poznanie statystyk korzystania z naszej witryny. W efekcie dowiadujemy się, co zmodyfikować i jakie treści rozwijać, aby strona działała jeszcze wydajniej i lepiej odpowiadała Twoim potrzebom. Informacje te przetwarzane są w postaci zanonimizowanej.

Społecznościowe pliki cookies

Te pliki cookies zapewniają dostosowanie treści, które przeglądasz w naszej witrynie, do Twoich zainteresowań. Zapewniają zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności. W efekcie otrzymasz treści, które są lepiej dla Ciebie wyselekcjonowane. Stosujemy również funkcje interaktywne w celu popularyzacji strony z wykorzystaniem serwisów społecznościowych.

Reklamowe pliki cookies

Obserwujemy, co przeglądasz i o czym czytasz na naszej stronie po to, aby lepiej dopasować do Ciebie wyświetlane reklamy. Dzięki temu my oraz nasi partnerzy wyświetlamy dla Ciebie przede wszystkim te reklamy, które są związane z Twoimi interakcjami z naszą witryną, a także są zgodne z Twoimi zainteresowaniami.