Zapisz się do Newslettera i bądź na bieżąco z najnowszymi ofertami.
Zaloguj się

Zapytanie o wycenę

Nowy koszyk 0

CAPTURE STUDENT

  • Rekomendacja sprzedawcy
Dostępność: Od ręki availability graphics
0,00
brutto
0,00
netto
Podaj ilość
Ilość musi zawierać się w przedziale 1 - 99999
Ilosć musi być nie większa niż 99999
szt.
Dostawa od
Dodano do koszyka
Dodano do Zapytania o wycenę
Możesz dodać kolejne towary do Zapytania o wycenę
Dodano do koszyka
Dodano do Zapytania o wycenę

  • Podatek VAT
    23,00%
  • Kod EAN
    3000000015612
  • Wysokość
    0 cm
  • Długość
    0 cm
  • Szerokość
    0 cm
  • Opis towaru
  • Cechy towaru
  • Opinie
  • Dodaj do porównaniaPorównaj
Dodano do listy porównania
Możesz dodać od 2 do 4 produktów
Możesz dodać maksymalnie 4 produkty
Przejdź do porównywania

Opis towaru

 Licencja Capture Student Edition

 

Capture Student Edition to bezpłatna wersja programu Capture, która może być używana w dowolnym celu, edukacyjnym lub nie.

 

Pod względem funkcjonalności jest oparta na wersji Solo Edition, z następującymi różnicami:

 

·Nieograniczona liczba uniwersów DMX.

·Zmniejszona ilość kratownic i uchwytów w bibliotece. Pełna lista urządzeń jest dostępna tutaj.

·Ruch (DMX movers, DMX rotators i motion constructs) oraz efekty (CO2, ogień i strumienie wody) nie są dostępne.

·Otwiera i zapisuje tylko pliki projektów Student Edition.

·Nie eksportuje plików Capture Presentation.

 

Wszystkie opcje łączności z konsoletą z wyjątkiem MA-Net3 są obecne i w pełni funkcjonalne.

 

POBIERZ TUTAJ

Co nowego w Capture 2024?

 

Capture 2024 oferuje wiele bardzo pożądanych funkcji i zapewnia użytkownikom większe możliwości.

 

Dzięki wprowadzeniu strony "Moje licencje" w witrynie internetowej użytkownicy mogą teraz samodzielnie obsługiwać swoje instalacje licencji i przenosić je między komputerami. Dzięki nowemu oknu statusu łączności wszystkie protokoły wykryte w sieci mogą być raportowane, co ułatwia konfigurację i rozwiązywanie problemów. Oprócz importu plików PDF możliwe jest teraz importowanie obrazów, a także ich skalowanie. Co więcej, nowy tryb skalowania może skalować zaimportowane obiekty w oparciu o znaną zaimportowaną odległość. Wykresy zostały wzbogacone o możliwość dodawania do nich raportów, a także zupełnie nową wstawkę wykresu siatki dla łatwiejszego odniesienia do pomiarów. Jakość wizualizacji również wzrosła dzięki ulepszonemu próbkowaniu wiązki i innym ulepszeniom osprzętu.

 

Ostatnią, ale nie mniej ważną atrakcją są animowane obiekty, które można teraz importować jako obiekty glTF, co tchnie więcej życia w projekty i prezentacje

 

 

 

 

Produkt

 

my licenses page

 

Strona Moje licencje na koncie w witrynie .

 

Ulepszona obsługa licencji. Możliwe jest teraz przenoszenie pliku klucza licencyjnego Capture między komputerami dowolną liczbę razy i bez naszej pomocy. Licencje pozostają osobiste i ważne dla dwóch komputerów. Na koncie w witrynie znajduje się nowa sekcja o nazwie "Moje licencje", z której można pobierać pliki kluczy, wyświetlać aktywne odblokowania, odblokowywać lub blokować komputer.

 

Sprawdzanie daty sterownika GPU. Jeśli twój sterownik GPU jest starszy niż dwanaście miesięcy, otrzymasz ostrzeżenie podczas uruchamiania, aby zaktualizować sterowniki. Większość problemów z pomocą techniczną wynika zazwyczaj z nieaktualnych sterowników.

 

 

connectivity status

 

Stan łączności.

 

Stan łączności. Nowe okno dialogowe informujące o stanie dostawców łączności Capture. Jest ono dostępne za pomocą przycisku na karcie uniwersów. Wskazuje przede wszystkim, czy istnieje potencjalny problem z zaporą sieciową i/lub czy dostawca nie został zainicjowany. Ujawnia również wszelką aktywność sieciową, czy to ruch przychodzący, czy wychodzący dla każdego dostawcy.

 

Opcje łączności. Protokoły sieciowe pozwalają teraz na wybór interfejsu sieciowego zamiast adresu IP. Konfiguracja zostaje zachowana nawet w przypadku zmiany adresu IP.

 

 

Design

 

image

 

Obraz

 

Obrazy. Dodano obsługę obrazów widocznych w trybie szkieletowym i plotowania. Obrazy można dodawać z sekcji Wbudowane / Wymiary w bibliotece lub poprzez import modelu z plików DWG lub PDF.

 

Importowanie z programu SketchUp. Importowanie ze SketchUp zachowuje teraz grupy, importuje komponenty jako grupy, ustawia nazwy bloków rysunkowych, lepiej obsługuje materiały w odniesieniu do warstw, dodaje obsługę właściwości ukrycia, rzucania cienia i krycia (zarówno na poziomie obiektu, jak i pojedynczego Face Levelu). Importowanie ze SketchUp obsługuje teraz również tekstury z kanałem alfa.

 

Obsługa plików w wersji SketchUp 2023.

 

Ulepszony import plików DWG. Poprawiono wydajność dzięki optymalizacji obsługi widoczności krawędzi powierzchni powłoki i importowaniu definicji bloków tylko raz. Ulepszona analiza jednostek rysunkowych plików DWG zapobiega generowaniu zbyt szczegółowych modeli dla geometrii proceduralnej. Poprawia to czytelność i wydajność obiektów importowanych z plików DWG, które nie zostały narysowane w metrach. Bloki są teraz importowane jako grupy, gdy składają się z kilku obiektów. Kilka kolejnych elementów DWG jest teraz importowanych jako oddzielne obiekty.

 

Nazwa rysunku i nazwa bloku rysunku. Te właściwości są teraz dostępne również dla grup i obrazów, ponieważ można je importować.

 

Współczynniki proporcji wizualizacji. Do ustawień widoku dodano kilka nowych współczynników proporcji. Dodano również opcję maskowania przezroczystego lub czarnego współczynnika proporcji.

 

Automatyczne włączanie filtrów. Dodano nową opcję filtra, która kontroluje, czy nowe warstwy i uniwersy są automatycznie dołączane do zestawu filtrów. Wcześniej zawsze tak było, a teraz można to wyłączyć.

 

Odniesienie do orientacji urządzeń. Nowy projekt wskazania pomagający w orientacji urządzeń jest teraz rysowany na środku urządzeń w widoku szkieletowym, gdy są one wybrane

 

scale mode

 

Tryb skalowania

 

Tryb skalowania. Nowy tryb skalowania umożliwia zaznaczanie zaimportowanych obiektów, mierzenie odległości i przeskalowywanie całego zaznaczenia w celu dopasowania do innej odległości.

 

Zastąp elementem ruchu. Zaimportowane obiekty można teraz zastępować elementami ruchu.

 

Przechowywanie scen. Transformacja i ukryty stan obiektów w scenach są teraz przechowywane w samych obiektach, a nie w scenach. Dlatego miary (odległość, kąt, linia, linijka i kable), a także snappery działają teraz poprawnie w scenach.

 

Zaznacz wszystko według modelu. Nowe polecenie, które zaznacza wszystkie inne zaimportowane obiekty o tym samym modelu, co już zaznaczony obiekt.

 

Wybierz warstwy używane przez wybrane obiekty. To nowe polecenie w kategorii warstw na karcie projektu pozwala wybrać wszystkie warstwy używane przez aktualnie wybrane obiekty.

 

Polecenia zakładki Fixtures. Polecenia menu edycji związane z fixturami są teraz dostępne w zakładce Fixtures.

 

Tryb pomiaru w prezentacjach. Tryb pomiaru jest teraz dostępny w prezentacjach.

 

Sekcje ogólne w bibliotece na górze. Sekcja Ogólne kategorii Truss, Fixture i Fixture Symbols została umieszczona na górze listy z ikoną pinezki.

 

Patch Console. Informacje o fixturach w oknie patch console zostały rozszerzone w celu lepszego zrozumienia identyfikacji Fixtur. Fixtury, które zostały zidentyfikowane i posiadają informacje o położeniu, mogą być importowane bezpośrednio za pomocą nowego przycisku Importuj w położeniu. Możliwe jest również przeciąganie urządzeń z okna console patch na istniejące urządzenia w projekcie w celu ich powiązania.

 

Circular snapper. Uzupełnienie snappera liniowego.

 

 

Dokumentacja

 

Reports in Plots

 

Raporty w wątkach

 

Raporty w wątkach. Nowy element wykresu raportu umożliwia dodanie raportu z projektu do wykresu.

 

Wybór sceny w widokach wątków. Wstawki widoku wątków mają teraz właściwość sceny, w której można jawnie wybrać scenę dla widoku wątku. Jeśli nie jest ustawiona, widok pokazuje bieżącą scenę.

 

Zmienna tekstowa bieżącej daty. Dodano dwie nowe zmienne tekstowe do wstawiania bieżącej daty.

 

Dostosowywanie wykresu. Możliwe jest teraz włączanie i wyłączanie dostosowań wątku za pomocą polecenia w menu edycji, a także przypisywanie do tego skrótu klawiaturowego.

 

Wybór adnotacji. Polecenie Wybierz tylko...adnotacje zostało podzielone na trzy różne polecenia w celu rozróżnienia adnotacji przednich, środkowych i tylnych.

 

reference grid

 

Wstawiona siatka referencyjna

 

Wstawiona referencyjna siatka wątku. Dodano nową referencyjną siatkę wątku.

 

Pionowa linijka orientacji tekstu. Orientacja tekstu linijek pionowych nie jest prostopadła do linijki.

 

Patch Universe i kolumny raportów kanałów. Dodano dwie nowe kolumny patchów, które umożliwiają grupowanie raportów według uniwersów, zawierające kolumnę kanału, która nie powtarza nazwy uniwersu.

 

Właściwość obwodu dla paneli i elementów raportów. Zarówno panele, jak i elementy raportów mają teraz właściwości wątków, które są widoczne na wykresach i w raportach.

 

Kolumna jednostek raportów. Kolumna jednostki została dodana do tabel raportów Rigging Point, Cable i Other.

 

Wizualizacja

 

improved beam sampling

 

Ulepszone próbkowanie wiązki

 

Ulepszone próbkowanie wiązki. Sposób próbkowania wiązek został ulepszony w celu znacznego zmniejszenia artefaktów związanych z cięciem i niewspółosiowością wzoru.

 

Symulacja wielokolorowych opraw LED. Poprawiono wydajność i stabilność wizualną kolorów (odcieni i intensywności) z wielokolorowych opraw LED.

 

Wizualizacja wieloprzesłonowych barndoorów. Wpływ barndoorów na wiązki jest teraz wizualizowany również dla fixtur z wieloma przesłonami.

 

Wizualizacja gobo. Gobo są teraz skalowane w celu dopasowania do kąta pola fixtur.

 

Wizualizacja pryzmatów. Pryzmaty uwzględniają rozmiar kąta pola w ostatecznym rozmiarze wiązki. Focus i Frost są stosowane do poszczególnych aspektów przed zastosowaniem efektu pryzmatu.

 

Krzywe zoomu. Biblioteka obsługuje teraz krzywe zoomu.

 

Generatory tekstur Star Cloth. Generuje tekstury luminancji dla materiałów Star Cloth.

 

Precyzja obiektów emisyjnych. Renderowanie obiektów emisyjnych zostało przerobione w celu poprawy precyzji i uniknięcia usterek.

 

animated objects

 

Animowane obiekty

 

Animowane obiekty. Dodano obsługę importowania animowanych zasobów glTF ze skórką.

 

Ustawienia renderowania filmów. Dodano nowe opcje umożliwiające renderowanie filmów z różnymi poziomami jakości i różnymi poziomami ochrony. Wizualizacja i kontrola wielu frostów w urządzeniach takich jak Elation Artiste Monet.

 

Duplikowanie, importowanie i eksportowanie regionów mapowania materiałów. Regiony mapowania materiałów można teraz duplikować, a także importować i eksportować w plikach CSV.

 

Oddzielna intensywność oświetlenia HDRI. Intensywność oświetlenia HDRI ma teraz osobną właściwość. "Główna" intensywność HDRI jest kontrolowana przez istniejącą właściwość.

 

Opcje łączności prezentacji. Eksportowane pliki prezentacji zawierają teraz bieżące opcje łączności, tj. ustawienia sACN lub liczbę projektorów PangolinLD.

 

Sterowanie odtwarzaczem multimedialnym przez DMX. Możliwe jest teraz wybranie 256 zamiast 8 wpisów playlisty w odtwarzaczu multimedialnym przez DMX.

 

Obsługa HDR w systemie Windows. Ciągłe automatyczne wykrywanie HDR w systemie Windows, zarówno podczas włączania/wyłączania HDR na monitorach, jak i podczas przenoszenia okien między monitorami.

 

 

 

 

 

design

 

Projektowanie z Capture

Bez względu na to, czy chcesz stworzyć prosty szkic 2D, czy też pełnowartościowy projekt 3D, w programie Capture znajdziesz odpowiednie rozwiązanie. Wypróbuj tyle urządzeń, ile potrzebujesz, w różnych pozycjach zawieszenia i z gobosami. Łatwo dostosuj się do wszelkich zmian w scenografii lub nagłych nowych ograniczeń. Zrób jeszcze więcej dzięki imponującym możliwościom importu modeli 3D w programie Capture i doskonałej integracji z innymi produktami do sterowania i projektowania oświetlenia.

 

Innowacyjne narzędzia projektowe

Potężny panel sterowania w połączeniu z grupami urządzeń do łatwego wyboru urządzeń sprawia, że konceptualizacja staje się prosta.

Specjalne narzędzie płaszczyzny ogniskowania pomaga zaplanować równomierne pokrycie.

Nasza koncepcja filtrów pozwala na uporządkowanie projektu według warstw i uniwersów DMX.

 

import

 

Import i eksport modeli

Gdy wbudowane formy parametryczne nie wystarczają, można importować modele 3D z szerokiego wyboru formatów plików 3D, w tym glTF, SketchUp, DWG, Cinema 4D.

Capture obejmuje podejście Physical-Based Rendering do materiałów, zapewniając najwyższy możliwy poziom realizmu w interakcji z oświetleniem.

Pełna lista formatów plików obsługiwanych podczas importu i eksportu modeli znajduje się w tabeli specyfikacji na dole tej strony.

 

 

input

 

Łączność

Capture obsługuje szeroką gamę protokołów sieciowych i metod komunikacji z konsoletami oświetleniowymi i innymi systemami sterowania.

Dzięki naszemu własnemu rozszerzeniu protokołu CITP możesz wymieniać wartości DMX dla ogniskowania, pełną ścieżkę z fixturami osprzętu i wiele więcej z konsolami oświetleniowymi.

 

visualisation

 

Oświetlenie

Wybieraj spośród szerokiej gamy urządzeń.

Capture obsługuje konwencjonalne i ruchome światła, ale także scrollery, projektory laserowe i wideo, tuby LED i wiele innych.

Dzięki naszej wiodącej w branży obsłudze szybkich bibliotek AtlaBase, nie pominięto żadnej fixtury!

 

reflections

 

Kontrola ruchu

Do sterowania obiektami w Capture można używać DMX oraz dedykowanych protokołów sterowania ruchem, takich jak PosiStageNet i Blacktrax RTTrP.

 

led_panels

 

Panele LED

Capture symuluje panele LED z dokładnością do odpowiedniego skoku pikseli. Biblioteka zawiera wszystkie panele LED dostępne na rynku, zarówno stałe jak i półprzezroczyste.

 

reflections

 

Efekty specjalne

Włączaj do swoich projektów efekty specjalne oparte na cząsteczkach, takie jak płomienie, woda i strumienie CO2.

Wszystkie one mogą być sterowane za pomocą DMX w kilku różnych trybach łączących wyjście i ruch na różne sposoby.

 

Specyfikacje związane z projektowaniem

 

Formaty importu plików modeli:

glTF

DWG/DXF

MVR

Cinema 4D

SketchUp

OBJ

3DS

Formaty eksportu plików modelowych:

DWG/DXF

glTF

MVR

Formaty importu plików danych:

CSV

CSV, ETC EOS flavour

Formaty eksportu plików danych:

CSV

XML dla Hog

XML dla grandMA 2

Urządzenia USB:

3Dconnexion Space Mouse

 

intro

 

Dokumentacja jest łatwa

Wspaniałe wydruki i raporty są dostępne w programie Capture za jednym kliknięciem! Zmiany w projekcie są natychmiast odzwierciedlane w Twoich wydrukach i raportach. Informacje o powierzchni, takie jak ścieżki, filtry, gobosy i inne akcesoria, pojawiają się automatycznie dla wszystkich typów urządzeń.

Dokumentacja Capture jest przejrzysta i łatwa do odczytania, z szeroką gamą opcji konfiguracyjnych, które dają Ci pełną kontrolę. Jedyne czego brakuje to Twój indywidualny styl!

 

plots

 

Wykresy

Twórz dowolną liczbę wykresów w różnych rozmiarach i z różną zawartością. Wszystkie wstawki oferują wiele możliwości konfiguracji, od rozmiarów i kolorów tekstu po filtry, które dyktują, co ma być zawarte w widokach.

Łatwe jest także kopiowanie zawartości pomiędzy wykresami. Koncepcja podkładu ułatwia pracę z szablonami wykresów.

 

reflections

 

Nagłówki wykresów

Zacznij od jednego z szablonów nagłówków, które są dostępne w zestawie. Rozdziel je, zmień ich układ i dostosuj do swoich potrzeb.

Zestaw specjalnych słów kluczowych pozwala na centralną edycję kluczowych informacji współdzielonych przez wszystkie wykresy i raporty.

 

reports

 

Raporty

Dzięki naszym gotowym szablonom raportów możesz zacząć działać. Dostosuj kolumny, sortowanie, grupowanie i filtrowanie zgodnie z wymaganiami.

Oprócz fixtur, raporty Capture obejmują również grupy fixtur, punkty mocowania i informacje o okablowaniu.

 

plots

 

Eksport do pliku PDF

Dokumentacja jest przeznaczona do udostępniania!

Zarówno wykresy, jak i raporty mogą być eksportowane bezpośrednio do pliku PDF, pojedynczo lub razem jako pakiet dokumentów w jednym pliku PDF.

 

reflections

 

Tryb pomiarowy

Dedykowany tryb pomiarowy jest idealny do szybkiego pozycjonowania i jednorazowych pomiarów.

Można go również użyć do szybkiego dodania wymiarów do swoich wykresów.

 

plots

 

Niestandardowe symbole wykresów

Capture posiada bogatą bibliotekę symboli utrwalających i informacyjnych. Można również importować własne symbole przy użyciu formatu SVG.

Zaimportowane symbole mogą być użyte do mocowania lub jako samodzielne obiekty. Symbole są domyślnie wyśrodkowane, ale można również dodać przesunięcie w pionie.

 

visualisation

 

Wizualizacja

 

Wprowadź do swojej wizualizacji oświetlenie, media i ruch. Wyjątkowa dokładność kolorów i niesamowita wydajność naszego silnika renderującego zrobi na Tobie wrażenie od razu! Dzięki kompletnej bibliotece opraw oświetleniowych, kratownic, paneli LED i projektorów wideo masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zrealizować swoje pomysły. Po zakończeniu projektu możesz go wyrenderować do wysokiej jakości plików graficznych i wideo. Możesz również wyeksportować unikalne, samodzielne prezentacje Capture, które zapewniają pełną interaktywność z projektem.

 

reflections

 

Rendering oparty na fizyce

Projektowanie oświetlenia polega na interakcji światła z opraw z materiałami na planie.

Capture wykorzystuje model materiałowy PBR z obsługą kilku tekstur właściwości, w tym metalicznych, chropowatości, normalnych i alfa. Jako pierwszy w branży możesz nawet pracować z materiałami fluorescencyjnymi.

Każda zaimportowana sceneria może zostać wzbogacona o materiały PBR.

 

renders

 

Rendery

Twórz wysokiej jakości rendery offline w dowolnym momencie, opatrzone znakiem wodnym z Twoim logo i informacjami o projekcie.

Dzięki nagrywaniu migawek filmowych zawierających DMX, media i ruch możesz renderować filmy w rozdzielczości do 4K 60fps.

 

cross platform

 

Prezentacje

Udostępnij swój projekt, eksportując interaktywną prezentację projektu Capture innym osobom, które nie mają Capture, w systemie Windows lub macOS.

W prezentacji można przeglądać migawki projektowe i oglądać je pod różnymi kątami.

 

reflections

 

Refleksy

Dodanie powierzchni planarnej z odbiciami to sposób na zwiększenie realizmu wizualizacji.

Capture obsługuje odbicia na płaskich powierzchniach poprzez połączenie płaszczyzny odbicia z gładkim materiałem.

 

reflections

 

HDR

Capture obsługuje i w pełni wykorzystuje monitory HDR po wyjęciu z pudełka.

Korzystając z najnowszego dynamicznego mapowania tonów z ACES, Capture automatycznie dostosowuje wrażenia HDR do maksymalnej jasności Twojego wyświetlacza.

W systemie macOS, Capture obsługuje również renderowanie migawek filmowych do HDR.

 

Specyfikacja związana z wizualizacją:

 

Urządzenia do przechwytywania wideo:

Dowolne ze sterownikami dla systemu Windows (Media Foundation)

Dowolne ze sterownikami dla systemu macOS

Protokoły Ethernet DMX:

Art-Net

CITP

Compulite VC

Łączność z wizualizerami High End Hog:

ETC Net 2

MA-Net2 (tylko Windows, oprogramowanie MA w wersji 2.9+)

MA-Net3 (grandMA3 viz-key)

sACN

Urządzenia DMX USB:

EntTec DMX USB Pro

EntTec DMX USB Pro Mk2

Strumieniowe protokoły multimedialne wideo:

NewTek NDI

CITP/MSEX

Green Hippo HMap 3

Protokoły multimedialne dla laserów strumieniowych:

CITP/CAEX

LaserAnimation

Pangolin Beyond

Protokoły śledzenia ruchu:

Blacktrax RTTrP

Kinesys K2

PosiStageNet

Protokoły sterowania kamerą:

OSC

 

Dla instytucji edukacyjnych

Instytucje edukacyjne mogą korzystać z jednej licencji dowolnej edycji na nieograniczoną liczbę stanowisk w jednej lokalizacji. Warunkiem skorzystania z tej oferty jest zakup licencji na adres e-mail instytucji edukacyjnej oraz powiadomienie nas o tym fakcie e-mailem. Twoja instytucja musi być szkołą średnią, college'em, uniwersytetem lub szkołą zawodową akredytowaną przez państwo.

Cechy towaru

  • Podatek VAT
    23,00%
  • Kod EAN
    3000000015612
  • Wysokość
    0 cm
  • Długość
    0 cm
  • Szerokość
    0 cm

Opinie

Masz ten towar?
Aby dodać opinię i ocenić towar musisz być zalogowany.
star star star star star
Pliki cookies

Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na ich użycie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron. W ustawieniach znajdziesz listę pozostałych, których wykorzystanie możesz kontrolować. Aby dowiedzieć się więcej sprawdźPolitykę prywatności.

Wymagane pliki cookies

Są niezbędne do zapewnienia prawidłowego działania naszej strony, dlatego nie wymagają Twojej zgody. Dzięki danym z tych plików możliwe jest poruszanie się po stronach oraz zapewnienie ich funkcjonalności. Służą także do zapewnienia Ci bezpieczeństwa, a także do wykrycia ewentualnych błędów w naszej witrynie.

Analityczne pliki cookies

Informacje z tych plików pozwalają nam na gromadzenie danych analitycznych, które ułatwiają nam poznanie statystyk korzystania z naszej witryny. W efekcie dowiadujemy się, co zmodyfikować i jakie treści rozwijać, aby strona działała jeszcze wydajniej i lepiej odpowiadała Twoim potrzebom. Informacje te przetwarzane są w postaci zanonimizowanej.

Społecznościowe pliki cookies

Te pliki cookies zapewniają dostosowanie treści, które przeglądasz w naszej witrynie, do Twoich zainteresowań. Zapewniają zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności. W efekcie otrzymasz treści, które są lepiej dla Ciebie wyselekcjonowane. Stosujemy również funkcje interaktywne w celu popularyzacji strony z wykorzystaniem serwisów społecznościowych.

Reklamowe pliki cookies

Obserwujemy, co przeglądasz i o czym czytasz na naszej stronie po to, aby lepiej dopasować do Ciebie wyświetlane reklamy. Dzięki temu my oraz nasi partnerzy wyświetlamy dla Ciebie przede wszystkim te reklamy, które są związane z Twoimi interakcjami z naszą witryną, a także są zgodne z Twoimi zainteresowaniami.