Nowy koszyk 0 PLN

CAPTURE STUDENT

  • Rekomendacja sprzedawcy
Dostępność: Od ręki
0,00 PLN
brutto
0,00 PLN
netto
Podaj ilość
Ilość musi zawierać się w przedziale 1 - 99999
szt.
Dodano do koszyka
Dodano do koszyka
  • Podatek VAT
    23%
  • Waga
    0kg
  • Kod EAN
    3000000015612
  • Opis towaru
  • Cechy towaru
  • Opinie

Opis towaru

Licencja Capture Student Edition

 

POBIERZ TUTAJ

Capture Student Edition to bezpłatna wersja programu Capture, która może być używana w dowolnym celu, edukacyjnym lub nie.

 

Pod względem funkcjonalności jest oparta na wersji Solo Edition, z następującymi różnicami:

 

  • Nieograniczona liczba uniwersów DMX.
  • Zmniejszona ilość kratownic i uchwytów w bibliotece. Pełna lista urządzeń jest dostępna tutaj.
  • Ruch (DMX movers, DMX rotators i motion constructs) oraz efekty (CO2, ogień i strumienie wody) nie są dostępne.
  • Otwiera i zapisuje tylko pliki projektów Student Edition.
  • Nie eksportuje plików Capture Presentation.
  • Wszystkie opcje łączności z konsoletą z wyjątkiem MA-Net3 są obecne i w pełni funkcjonalne.

 

Co nowego w Capture 2022?

W programie Capture 2022 wprowadziliśmy nowe funkcje zwiększające szczegółowość modelowania, dokładność i dostosowanie dokumentacji papierowej oraz, oczywiście, bardziej żywą wizualizację.

 

Nowe narzędzie okablowania umożliwia teraz rysowanie i obliczanie przebiegów kabli wymaganych w projekcie. Kratownice zostały poprawione i zawierają bardziej szczegółowe modele, a nawet modele ładowane na zamówienie. Biblioteka została oddzielona od instalatora, a proces aktualizacji biblioteki odbywa się w programie Capture. Dostępny jest teraz nowy tryb pomiarowy z możliwością wykonywania pomiarów wielopunktowych. Można również wczytywać własne pliki SVG jako symbole działek i dostosowywać dokumentację.

 

Wizualizacja ożyła dzięki obsłudze HDR, ulepszonemu mapowaniu tonalnemu i nowemu renderowaniu przysłony. Nowa koncepcja przechowywania pozycji kamery upraszcza obsługę kamery w programie Capture, ale także na zewnątrz za pomocą DMX, co pozwala na jeszcze płynniejsze przejścia. A dla naszych laserowców - można teraz wczytywać pliki ILDA do odtwarzania przez lasery.

 

Projektowanie 2022

 

Okablowanie

  • Kable. Dzięki nowej bibliotece kabli można projektować, mierzyć, planować, wykreślać i raportować przebieg kabli w projekcie.

 

Biblioteka

  • Line snapper. Nowy obiekt Line snapper umożliwia tworzenie takich samych zachowań, jak w przypadku mocowania elementów do kratownic i rur. Ten niestandardowy element biblioteki będzie używany zarówno w przypadku rusztowań, jak i kratownic.
  • Niestandardowe elementy kratownicy. Mamy teraz możliwość projektowania własnych niestandardowych elementów kratownicy, takich jak między innymi płyty podstawy, stateczniki, podpory, bloki narożne, tuleje i mocowania silnika.
  • Kategorie symboli w zakładce Biblioteka. Podzielono na jedną kategorię dla symboli osprzętu i jedną dla innych symboli, które teraz mają również podkategorie.
  • Nowa dystrybucja biblioteki. Plik biblioteki nie znajduje się już w instalatorze. Rozmiar zmniejszony z 1,5GB do 500MB. Możliwość pobierania i instalowania poprzez zakładkę Biblioteka, bez przeglądarki i bez konieczności ponownego uruchamiania programu.

 

Interfejs użytkownika

  • Zaktualizowane zachowanie paska tytułu. Uwzględniono najnowsze zachowania aplikacji działających w systemach Windows i macOS. Przede wszystkim pasek tytułowy w systemie macOS obsługuje zachowanie "reprezentowanego pliku".
  • "Otwórz za pomocą..." Teraz podaje Capture 2022 zamiast "Capture.exe".
  • Czyszczenie ostatnio używanych plików. Nowe polecenie dostępne w menu zawierającym ich listę.
  • Zmienione skróty klawiaturowe. Ctrl/Cmd służy teraz do zapobiegania przytrzaśnięciu (zamiast Escape). Escape jest teraz używany do odznaczania wszystkich obiektów (zamiast Ctrl/Cmd+Shift+C). Escape powoduje również zamknięcie edytorów modalnych (edycja modelu, pomiar, fokus itp.). Alt+Lewy przycisk myszy emuluje teraz środkowy przycisk myszy.

 

Universe Tab

  • Widok Universe został poprawiony. Lepszy układ dla nakładających się opraw oraz nowy tryb "oprawy", w którym widoczne są pełne nazwy kanałów, a kanały są indywidualnie sterowane za pomocą suwaka.
  • Dodawanie wielu uniwersów, Nowa opcja dodawania wielu uniwersów jednocześnie. Nazwy uniwersów są teraz domyślnie numeryczne.

 

Grupy

  • Dodano pozycjonowanie i obracanie grup. Można je włączać do scen i ukrywać, co ma wpływ na wszystkie obiekty w grupie. Można je także przypisać do uchwytu ruchu, co ma wpływ na wszystkie obiekty w grupie (które nie są przypisane do innego uchwytu ruchu). Grupy nie mogą być przypisane do warstwy, przypisanie warstwy jest nadal przypisane do obiektu.
  • Dodawanie i usuwanie z grupy. Obiekty i grupy mogą być dodawane do już istniejących grup metodą "przeciągnij i upuść". Obiekty i grupy wewnątrz grupy mogą zostać z niej wyodrębnione.
  • Podwójne kliknięcie w grupie. Dwukrotne kliknięcie na obiektach i grupach w grupach powoduje przewiercenie w dół z każdym podwójnym kliknięciem. Nadal możliwe jest bezpośrednie zaznaczenie obiektu, niezależnie od tego, czy znajduje się on w grupie, czy nie, za pomocą klawisza Ctrl w systemie Windows lub Cmd w systemie Mac.

 

Ulepszenia

  • Usprawnienie eksportu plików glTF. Wzbogacenie rozszerzenia CAPTURE_model o dane specyficzne dla programu Capture.
  • Poprawa wydajności. Poprawiono responsywność w projekcie.

 

Dokumentacja 2022

 

Wątki

  • Usprawnienia kratownicy. Ulepszone projektowanie wzorów stężeń, obsługa określonej liczby stężeń i rozpoznawalnych prostokątnych zakończeń kratownicy. Ulepszone pomiary. Zmieniono bibliotekę.
  • Niestandardowe symbole wątków. Importuj i skaluj własne symbole wątków SVG, które mogą być używane w zamocowaniach lub jako samodzielne obiekty. Symbole są domyślnie wyśrodkowane, ale można również dodać przesunięcie pionowe.

 

Raporty

  • Raport kabli. Po zaprojektowaniu okablowania w projekcie można utworzyć raporty kabli w celu wyszczególnienia wymaganych kabli.

 

Pomiary

  • Tryb pomiaru. Idealny do szybkiego pozycjonowania, jednorazowych pomiarów oraz tworzenia pomiarów odległości.
  • Pomiary wielopunktowe. Pomiary mogą teraz składać się z wielu punktów. Mogą one być łączone lub nie.
  • Jednostki. Usunięto mieszane jednostki SI (np. "1m 10cm"). Przesunięcia i odległości poniżej 1 m są wyrażane w mm, a pozostałe w m. Dodano nową właściwość Jednostka do pomiarów, wysokości trymu kratownicy i współrzędnych punktów olinowania. Umożliwia ona także wybór określonej jednostki miary.

 

Wizualizacja 2022

 

Kamery

  • Pozycje kamery. Przechowuj pozycje kamery, aby szybko przywołać je z programu Capture. Pozycje można zastosować do dowolnego widoku.Można utworzyć wiele kolekcji pozycji.
  • Tryby DMX kamery. Nowe tryby przywoływania pozycji kamery z dowolnym preferowanym czasem, tłumieniem i krzywizną dla płynniejszych przejść.

 

Wizualizacja elementów wyposażenia

  • Renderowanie przysłony. Przeprojektowane przysłony mają teraz wygląd zbliżony do szkła z wyraźnymi lub ukształtowanymi powierzchniami.
  • Przesunięcie obiektywu projektora. Sterowanie i wizualizacja przesunięcia obiektywu projektorów. Zmieniono bibliotekę.
  • Definicje pryzmatów. Arbitralne definicje pryzmatów w bibliotece.
  • Koła animacji. Bardziej precyzyjne definicje.
  • Kontrola kolorów CIE. Obsługa uchwytów z addytywnym mieszaniem kolorów CIE.

 

Lasery

  • Odtwarzanie plików ILDA . Odtwarzacze wideo zostały przemianowane na odtwarzacze multimedialne i teraz akceptują również pliki ILDA (*.ild) dla projektorów laserowych.

 

Rendering

  • Obsługa EDR i HDR. Dla monitorów o rozszerzonym i wysokim zakresie dynamiki (HDR).
  • Renderowanie migawek filmowych HDR. W systemie macOS migawki filmowe mogą być teraz renderowane do HDR w formacie H.265 Rec.2100 HLG.
  • Ulepszone mapowanie tonów. Zintegrowano najnowsze rozwiązania z wersji ACES 1.3. Nasycone błękity są mniej podatne na przechodzenie w magentę.
  • Zapobieganie usypianiu podczas renderowania. Komputer pozostaje w stanie uśpienia podczas renderowania migawek filmowych.
  • Poprawiono wydajność. Większa liczba klatek na sekundę.

 

 

Oprogramowanie do projektowania oświetlenia

Oszczędź czas dzięki oprogramowaniu do projektowania oświetlenia, dokumentacji i wizualizacji, które jest zarówno łatwe do nauczenia, jak i satysfakcjonujące w użyciu!

Capture to natywna aplikacja dla systemów macOS i Windows, która umożliwia pracę z oświetleniem, wideo, laserem, ruchomą scenerią i efektami wodnymi.

To, co naprawdę wyróżnia Capture, to łatwość obsługi i płynne przełączanie między projektowaniem, dokumentacją i wizualizacją.

Zapewnia to bezprecedensowy poziom elastyczności i możliwości obsługi różnych typów procesów projektowych.

Zachęca Cię do wypróbowania nowych przepływów pracy i znalezienia szybszych sposobów pracy.

 

design

Projektowanie z Capture

Niezależnie od tego, czy chcesz stworzyć prosty szkic 2D, czy pełnowymiarową fabułę 3D, Capture Ci pomoże. Wypróbuj tyle urządzeń, ile potrzebujesz, w różnych pozycjach.

Łatwo dostosuj się do wszelkich zmian w planie zdjęciowym lub nagłych nowych ograniczeń.

Zrób jeszcze więcej dzięki imponującym możliwościom importowania modeli 3D w programie Capture i

doskonałej integracji z innymi produktami do sterowania oświetleniem i projektowania.

 

Innowacyjne narzędzia projektowe

Potężne okno kontroli w połączeniu z grupami urządzeń dla łatwego wyboru urządzeń sprawia, że ​​proces tworzenia jest prosty.

Specjalistyczne narzędzie płaszczyzny ostrości pomaga zaplanować równomierne pokrycie.

 

Import i eksport modeli

Gdy wbudowane formy parametryczne nie wystarczą, możesz importować modele z szerokiej gamy formatów

plików 3D, takich jak glTF (z materiałami PGR), SketchUp, DWG, Cinema 4D i nie tylko.

 

import

 

Import planu piętra

Oszczędź cenny czas, importując wektorowy plan piętra w formacie PDF i budując na nim swój projekt, i wiedz, że wszystko jest we właściwym miejscu.

 

  floor

 

  documentation

 

Dokumentacja jest łatwa

Świetne wątki i raporty to tylko jedno kliknięcie w Capture! Zmiany projektowe natychmiast aktualizują wykresy i raporty, co pozwala uniknąć konieczności ponownego

wykonywania wszelkich formalności. Informacje o filtrze, gobo, ostrości i krosowaniu pojawiają się automatycznie dla wszystkich typów urządzeń.

Dzięki wysokiej czytelności i szerokiemu zakresowi opcji konfiguracyjnych masz pełną kontrolę nad dokumentacją. Możesz także dodać trochę personalizacji, aby uzyskać bardziej profesjonalny akcent!

 

Raporty

Edytor raportów umożliwia tworzenie raportów dowolnego typu. W pełni konfigurowalne sortowanie, grupowanie, filtrowanie i podziały stron pozwalają uporządkować dane zgodnie z własnymi preferencjami.

 

  reports

 

Dostosowywanie wątków

Dostosuj układ i wygląd wydruku, używając stylów i warstw wydruku. Dowolnie przesuwaj obiekty na wykresie bez wpływu na wizualizację.

 

  plots

 

Wątki

Projektuj wykresy w różnych rozmiarach i układach papieru i wypełniaj je różnymi wstawkami, takimi jak widoki, symbole, nagłówki i nie tylko.

 

  solo

  visualise

Wizualizuj w wyjątkowy sposób

Wprowadź oświetlenie, media i ruch do swojej wizualizacji. Wyjątkowa dokładność kolorów i niesamowita wydajność naszego silnika renderującego zrobią na Tobie wrażenie!

Dzięki pełnej bibliotece opraw oświetleniowych, kratownic, paneli LED i projektorów wideo masz wszystko, czego potrzebujesz, aby urzeczywistnić swoje pomysły.

Gdy projekt jest gotowy, możesz go wyrenderować do wysokiej jakości plików graficznych i wideo.

Możesz także wyeksportować unikalne, samodzielne prezentacje Capture, które zapewniają pełną interaktywność z projektem.

 

Precyzja

Nasz silnik renderujący DirectX i Metalnative wykorzystuje szeroki potok kolorów ACEScg, aby zapewnić, że renderowanie i wszystkie kolory są tak niezawodne, jak to technicznie możliwe.

 

  accuary

 

Połączenia do konsoli

Uzyskaj więcej z komunikacji z konsolą oświetleniową, taką jak talkback DMX do ustawiania ostrości, wybór urządzeń do programowania i wymiana poprawek w celu konfiguracji.

 

Niesamowite efekty wizualne

Możesz polegać na materiałach i narzędziach PBR, takich jak płaszczyzny odbicia, aby stworzyć oszałamiające efekty wizualne.

Renderuj swój projekt na zdjęcia i pliki filmowe - nawet w EXR!

 

  amazing

 

Prezentacje międzyplatformowe

Eksport prezentacji między platformami - eksportuj prezentacje macOS z systemu Windows i odwrotnie.

 

  platform

 

  specification

 

Specyfikacja Capture

 

Formaty importu plików modeli:

  • glTF
  • DWG/DXF
  • MVR
  • Cinema 4D
  • SketchUp
  • OBJ
  • 3DS

Formaty exportu plików modeli:

  • DWG/DXF
  • glTF
  • MVR

Formaty importu plików danych:

  • CSV
  • CSV, ETC EOS flavour
  • Formaty exportu plików danych:
  • CSV
  • XML for Hog
  • XML for grandMA 2

Urządzenia do przechwytywania wideo:

  • Any with Windows (Media Foundation) drivers
  • Any with macOS drivers

Urządzenia USB: 3Dconnexion Space Mouse

Protokoły Ethernet DMX:

  • Art-Net
  • CITP
  • Compulite VC
  • High End Hog visualizer connectivity
  • ETC Net 2
  • MA-Net 2 (Windows only, MA software version 2.9+)
  • sACN
  • Urządzenia USB DMX:
  • EntTec DMX USB Pro
  • EntTec DMX USB Pro Mk2

Protokoły przesyłania strumieniowego multimediów wideo:

  • NewTek NDI
  • CITP/MSEX
  • Green Hippo HMap 3

Protokoły przesyłania strumieniowego mediów laserowych:

  • CITP/CAEX
  • LaserAnimation
  • Pangolin Beyond
  • Protokoły śledzenia ruchu:
  • Blacktrax RTTrP
  • Kinesys K2
  • PosiStageNet

 

  capture family

 

Dla instytucji edukacyjnych

Instytucje edukacyjne mogą korzystać z jednej licencji w dowolnej edycji na nieograniczoną liczbę stanowisk w jednej lokalizacji.

Aby móc skorzystać z tej oferty, wymagamy zakupu licencji przy użyciu adresu e-mail instytucji edukacyjnej i poinformowania nas o tym e-mailem

na adres sales@capture.se po zakończeniu zakupu.

Twoja instytucja musi być szkołą średnią, szkołą wyższą, uniwersytetem lub szkołą akredytowaną przez państwo.

 

Cechy towaru

  • Podatek VAT
    23%
  • Waga
    0kg
  • Kod EAN
    3000000015612

Opinie

Masz ten towar?
Dodaj pierwszą opinię dla CAPTURE STUDENT
star star star star star